VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNALE SLUŽEB UBYTOVÁNÍ
V UBYTOVACÍM ZAŘÍZENÍ APARTMÁNY U ZÁMEČKU A APARTMÁN NA ZAHRADNÍ
Všeobecné obchodní a Storno podmínky (dále jen podmínky) Apartmány U ZÁMEČKU A Apartmán na Zahradní (dále jen ubytovací zařízení) upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností: Ing. Olga Balousová, se sídlem Moravany 199, 69650, IČ: 73805220 (dále jen provozovatelem) a klientem, fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt v ubytovacím zařízení jako objednatel objednává (dále jen klient).
I. Objednávka pobytu, vznik smluvního vztahu
Klient si objednává služby v ubytovacím zařízení písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci, kterou poskytujete ubytovací zařízení poštou, elektronickou poštou, přes rezervační rozhraní na internetových stránkách nebo osobně. Podstatné náležitosti zakládající řádně vystavenou objednávka nebo požadavek na rezervaci jsou: jméno a příjmení klienta, kontakt (telefon, e-mail), v případě právnických osob obchodní jméno, IČ, DIČ, termín čerpání služeb. Předané osobní údaje klient uvedený v nabídce nebo rezervaci pobytu platí ubytovací zařízení pouze uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovacími zařízeními a klientem.
Předané osobní údaje budou zpracovány v souladu z čl. 6 odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Po řádně vystavené a podaném nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímto dokumentem vázán. Potvrzení objednávky nebo požadavek na závaznou ubytovací rezervaci zařízení (dle čl. IV těchto podmínek) vzniká mezi klientem a ubytovacím zařízením smluvní vztah. Ubytovací zařízení se zavazuje zabezpečit své služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě a klienti zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenou cenu. smluvní podmínky platí pro všechny osoby nebo podal požadavek na rezervaci, kterou klient a ubytovací zařízení potvrdilo
II. Práva a povinnosti klienta
Klient má právo:
Být dostatečně a úplně informován ubytovacím zařízením o objednávaných službách, tj. jejich rozsahu, termín a cena; na řádné poskytnutí jím objednaných, ubytovacích zařízení potvrzených (zálohově placených) služeb; před zahájením pobytu zrušit potvrzenou objednávku nebo požadavek na rezervaci za předpokladu dodržení stornovacích podmínek v souladu s čl. VII.; reklamovat vady poskytovaných služeb.
Klient je povinen:
Úplně a správně uvést všechny podstatné náležitosti objednávky nebo požadavek na rezervaci; zaplatit ubytovacímu zařízení v požadovaném termínu zálohu a doplatek za pobyt nebo plnou cenu za pobyt dle konkrétních podmínek objednávek; respektovat předpisy ubytovacího zařízení jeho služby využívá a domovní řád; pečlivě si překontrolovat ubytovací zařízení vystavené potvrzení pobytu (ubytovací poukaz) a při zjištění nesrovnalosti ubytovacího zařízení kontaktovat.
III. Povinnosti ubytovacího zařízení
Ubytovací zařízení je povinno: Poskytnout vaše důležité informace k objednaným službám a potvrdit klienta řádně objednané služby. Při závazné rezervaci nebo potvrzené zajistíte klientům služby v potvrzeném rozsahu a kvalitě.
V případě odstoupení od potvrzené objednávky služeb nebo závazné rezervace ze strany klienta
vyplatit nejpozději do 30 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu na služby. Pokud však vznikne nárok na ubytovací zařízení na stornovací poplatky, vyplatí se rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornovacími poplatky.
IV. Ceny služeb a jejich úhrada
Ceny služeb poskytovaných ubytovacím zařízením jsou uvedeny na www.apartmany-kyjov.cz. Klientovi bude po vytvoření rezervace zaslán zálohový list, podklady k platbě nebo zálohová faktura na pobyt v ubytovacím zařízení, ve výši dle konkrétních podmínek objednávek. Klient je povinen zálohovou platbu uhradit dle pokynů. Doplatek za pobyt může klient uhradit v hotovosti při nástupu na pobyt, není-li s ubytovacím zařízením dohodnutým jinak. Cenu pobytu může klient před cestou převést bankovním převodem na účet provozovatele. Potvrzení o úhradě pobytu s převodem je nezbytné předložit při bankovní registraci majitelů ubytovacího zařízení. V ceně pobytu není zahrnut rekreační poplatek, který vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušného obecního úřadu. O výši poplatku je klient předem písemně informován při potvrzení rezervace pobytu.
V. Potvrzení pobytu
K čerpání zaplacených služeb opravňujete klienta potvrzení vystaveného ubytovacího zařízení (emailem nebo písemně dopisem). Klient je povinen překontrolovat správnost údajů uvedených na potvrzení. Při zjištění nesrovnalosti kontaktuje klientského ubytovacího zařízení emailem na adresu: olga.balousova@seznam.cz nebo telefonicky na tel.: +420 602 716 629
VI. Nástup
Před nástupem na ubytování obdrží klient elektronický odkaz na „check-in“ (vyplnění osobních údajů včetně občanského průkazu, pasu nebo jiného dokladu totožnosti). Pokud není vyplněno elektronické odbavení před nástupem je klient při nástupu na ubytování do ubytovacího zařízení prokázat občanským průkazem, nebo jiným průkazem totožnosti přímo provozovateli. Po splnění výše uvedeného, poskytovatel klienta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu, či k jiným objednaným službám.
VII. Stornovací podmínky
Storno podmínky jsou nedílnou součástí obchodní smlouvy mezi klientem a ubytovacím zařízením. Klient má právo kdykoli zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky nebo rezervačního požadavek za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení ze strany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou a prokazatelně doručeno ubytovacímu zařízení. Storno podmínky se týkají zrušení rezervace ubytovacích, stravovacích a ostatních služeb ze strany klienta. Při zrušení rezervace od data, kdy rezervace byla hostem zadaná do 30 dnů předpokládaným zpočátku čerpání služeb si ubytovací zařízení neúčtuje žádné storno. Nevztahuje se na rezervaci, kdy jsou v nabídce písemně uvedeny jiné podmínky, např. „Nevratná rezervace“. Při zrušení rezervace méně než 29 před předpokládaným začátkem čerpání služeb dle potvrzené objednávky, je ubytovací zařízení oprávněno si účtovat poplatek ve výši 50 % z objednaných služeb, dle potvrzené objednávky. Nevztahuje se na rezervaci, kdy jsou v nabídce písemně uvedeny jiné podmínky, např. „Nevratná rezervace“.
VIII. Závěrečná ustanovení
Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost dne 28.3.2024. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny jednotlivě písemnou formou. Předané osobní údaje klienta uvedené v době pobytu platí ubytovatel pouze pro uzavíranýsmluvní vztah mezi provozovatelem a klientem.